Digital salgsoptimering

Kort fortalt

Efter kurset kan du anvende metoder til planlægning og prioritering af den digital salgsindsats ud fra købsadfærd og data. Du har viden om nedbrydning af salgsbudget til delmål, og kan planlægge mindre salgsfremmende indsatser.

Hold

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
48414 - Digital salgsoptimering

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med digital handel, og som ønsker kendskab til, hvordan man forbedrer og optimerer salgsindsatsen på virksomhedens digitale platform.

Beskrivelse: Deltageren kan anvende metoder til optimering af digital salgsindsats.

Deltageren opnår kendskab til, hvordan et overordnet salgsbudget kan nedbrydes til delmål.

Endelig kan deltageren planlægge salgsfremmende aktiviteter på baggrund af virksomhedens data med det formål at optimere salget.

Fagnummer: 48414 Digital salgsoptimering Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 416,00 Uden for målgruppe: DKK 1.329,90