Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet

Kort fortalt

På kurset får deltageren kendskab til kundeadfærd, målgrupper, mediestrategi og -valg, og opnår derigennem forståelse for gennemførelse af omkostningseffektiv markedsføringsplan. Der arbejdes med kommunikation af planen, således at den henviser naturligt til praktisk arbejde med salgsfremmende foranstaltninger.

Hold

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
40002 - Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet

Målgruppe: Salgs- og servicemedarbejdere i detail- og handelsvirksomheder, som dagligt arbejder og understøtter den fastlagte eksterne markedsføringsstrategi.

Beskrivelse: Deltageren kan medvirke i udarbejdelse af en markedsføringsplan, og efterfølgende analysere og vurdere omkostningseffektiviteten på baggrund af de almindelige værktøjer der benyttes til optimering af kampagner.

Deltageren har viden om målgrupper, relevante medier, budskaber og kommunikationsformer til markedsføring, og kan anvende denne viden til at assistere ved gennemførelse og opfølgning af virksomhedens markedsføringsindsats.

Fagnummer: 40002 Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 416,00 Uden for målgruppe: DKK 1.329,90