På dette kursus lærer du at arbejde med planlægning, kommunikation, opdatering af måltal, opdatering af SOP m.m. Du kan efter kurset påtage dig rollen som teamkoordinator over for kolleger og i samarbejde med ledelsen.
Målgruppe: Kurset er udviklet til ikke faglærte og faglærte der varetager eller ønsker at kvalificere sig til de opgaver, der følger med når man som kollega, skal stå for teamkoordinering.
Beskrivelse:
Efter gennemført kursus har deltageren:
Kendskab til at indgå i rollen som teamkoordinator i produktionen.
Viden om, hvilke roller og opgaver en teamkoordinator har.
Grundlæggende viden om, hvor grænsen mellem teamkoordinatorens og ledelsens beføjelser og ansvar ligger.
Efter gennemført kursus kan deltageren:
Arbejde med planlægning, opdatering af måltal, udarbejdelse af kompetenceoversigter og opdatering af SOP’er audit, kommunikation til teamet og afgrænsning i forhold til ledelsesopgaver.
Påtage sig rollen som teamkoordinator over for kollegaer og i samarbejdet med ledelsen løse opgaver, der både er relateret til den daglige drift og opgaver med udvikling og løbende forbedringer.